5 to go este un concept reprezentativ în sectorul cafenelelor din România, cu începuturi în anul 2015 la București. Fondată de Radu Savopol și Lucian Bădilă, această marcă cu capital integral românesc s-a remarcat rapid în domeniul ospitalității datorită unei abordări inovatoare, centrate pe simplitate și accesibilitate.
Lantul de cafenele a introdus inițial o politică de prețuri uniforme, adaptată ulterior la tarife multiplu de cinci, păstrând accentul pe servirea rapidă potrivită stilului urban contemporan. Opțiunile din meniul 5 to go includ cafea premium, preparată dintr-un blend 100% Arabica creat special, dar și numeroase alte băuturi și gustări variate.
Rețeaua a înregistrat o expansiune semnificativă, ajungând cel mai extins lanț de cafenele din România și Europa de Est. Până în martie 2025, există peste 600 de puncte de lucru la nivel național, consolidând poziția brandului și evidențiind planuri ambițioase de creștere.
Strategia distinctivă pe piață este susținută de oferirea unei atmosfere prietenoase și primitoare, construite pe valori precum ambiția, autenticitatea și eficiența, la care contribuie designul urban al locațiilor. 5 to go se remarcă de asemenea prin lansarea mai multor concepte inovatoare, de la locații clasice la cafenele compacte și rulote mobile „Espresso”, adaptate nevoilor diverse ale clienților. Brandul a obținut importante recunoașteri, precum titlul „Best Romanian Brand”. Prin sloganul „Smile, there’s coffee!”, compania a creat o comunitate loială și a accelerat dezvoltarea printr-un sistem de franciză eficient.
Website | Număr de review-uri | Review |
---|---|---|
57 | 4.5 / 5 | |
6 | 5.0 / 5 |